vrijdag 17 januari 2014

Mijn goede voornemens -2014


Ok, het is half januari en dus wat laat om over voornemens te beginnen. Toch doe ik het. Zoals ik in mijn vorige blog namelijk schreef; ik doe dit puur voor mezelf. Ik vind het fijn om ergens zwart op wit te hebben staan wat ik dit jaar voor mezelf graag zie. Leuk om vervolgens terug te lezen en te kunnen concluderen dat ik weer eens kansloos heb gefaald. Maar ach, een mens moet kunnen dromen, right? Nou, komtie dan;

In 2014 wil ik:

*Bloggen! Check! Want dat je dit nu leest is het levende bewijs van mijn eerste voltooide voornemen. Het doel ansich is nu dus al voltooid bedacht ik mij zojuist, al schrijvend. Maar het onderliggende doel is natuurlijk dit met enige regelmaat te doen. Aangezien het haalbaar moet blijven hou ik het voorlopig op één keer per week. En dan ga ik bloggen over vanallesennogwat. Dan weet je dat alvast.
* Hardlopen! Yeah right! Nee maar echt. Een kilometertje of 5 achter elkaar kunnen rennen is toch wel een streven.
* Zangles geven aan tenminste 3 leerlingen. Dat lijkt me nou te gek en een ideale inkomstenbron. Voorheen al een aantal keer gedaan maar altijd onbetaald. Even reclame maken (het is tenslotte MIJN blog); wil je zangles en ben je bereid om daarvoor naar Utrecht te komen?! Reageer dan snel! :)
* Sparen. sparen sparen sparen sparen, zegt het stemmetje in mijn achterhoofd altijd. Ik voel dan ook dan 2014 vast hét spaar-jaar wordt.
* Wat ik nog misschien wel het liefste wil in 2014 is my own sweet home. Ik krijg al maanden kriebels in mijn buik als ik langs leuke huisjes fiets. Hoewel ik straks in een te gek huis ga wonen in Utrecht, moet ik wel het één en ander delen met andere mensen. Prima voor een half jaartje maar daarna ben ik toch écht toe aan iets helemaal voor MIJ alleen.
* EEN BAAN. punt. nee liever uitroepteken!
* Méér fotograferen. En nee, niet met een canon 287387d (zoals heel blogland (ok, ik doe bitchy maar ik ben gewoon jaloers)). Ik wil veel meer doen met analoge fotografie. En hopelijk kunnen jullie daar straks een beetje van mee gaan genieten hiero!
* Mijzelf op sociaal-gebied verder ontwikkelen. Wat voorbeeldjes; oude contacten herstellen, blijven investeren in huidige relaties, etc! :) 
* Daadwerkelijk iets doen met mijn 80 notitieboekjes. (Wat is dat toch voor nare tik die veel bloggers hebben?) - suggesties zijn overigens meer dan welkom.
* Meer selfies, just because

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Leuke voornemens! Ik hoop dat je snel een baan kunt vinden, erg lastig vandaag de dag.. Succes :)

    PS: doe je al mee aan mijn winactie? :)
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou als 2014 voor jou geen topjaar gaat worden! :) Succes met alles! En superleuk dat je bent gaan bloggen hier :)

    BeantwoordenVerwijderen